Spirala czasu – do czego się adaptujemy, a co nas wykańcza? – XXI KONGRES BADACZY 2020
Jak język reprezentuje wartości marki – MEDIA IMPACT DAY 2017
Jacek Wasilewski, Przemysław Siewior (Neuroidea): Mikrokosmos Youtube’a. Cyberresearch 6.0, 2016
Jacek Wasilewski, Tomasz Bartnik (One11): “Lepiej budować marki wyraziste, a nie wyróżnialne”. XVII Kongres Badaczy Rynku i Opinii 13-14 października 2016.
Jacek Wasilewski, Jacek Kowalski (Neuroidea), Wyróżnij się i zgiń! XVI Kongres badaczy Rynku i Opinii 22-23 października 2014.
Beata Pawłowska (Neuroidea), Jacek Wasilewski: Jak nie mówić do obywateli: czyli kłopoty z tłumaczeniem zmian. XV Kongres Badaczy Rynku i Opinii 16-17 października 2014
Jak mówić prostym językiem – Konferencja Power of Content Marketing 2015