Pewnego razu mężczyzna odbywający swój typowy poranny spacer napotkał trzech murarzy zajętych pewną robotą. Mężczyzna bardzo chciał się dowiedzieć, co budują, zapytał więc pierwszego z nich, co robi. Poirytowany murarz odparł, że jest bardzo zajęty układaniem cegieł.
Ale na co te cegły? – zastanawiał się mężczyzna.
Jako, że odpowiedź murarza nie przyniosła wyczerpującego wyjaśnienia, mężczyzna postanowił zapytać następnego pracownika.
Ten spojrzał na niego i powiedział, że jest zajęty wznoszeniem ściany.
Mężczyzna poszedł dalej i zbliżył się do trzeciego, który gwizdał sobie wesoło. Zdecydował się zapytać po raz ostatni.
Murarz odłożył narzędzia na bok, zmarszczył brwi i odpowiedział z dumą:
– buduję nową katedrę dla naszego miasteczka.
źródło: „STORYTELLING narracja w reklamie i biznesie”.
Narrative Impact powstało w 2015 roku po to, by pomóc markom i ludziom w zadawaniu odpowiednich pytań murarzom marki.