Różne artykuły medialne

Gdzie ci mężczyźni w świecie kobiet? Narracje filmowe i reklamowe i co z tego wynika dla marek

Język równościowy a wizerunek firmy. Jak mówić o równości płci?
 Hannah Arendt i proszek do prania. O filozofach i filozofkach w zderzeniu z przedmiotami codziennego użytku.
Z Jackiem Wasilewskim o pułapkach językowych oraz o poprawnych formach adresatywnych
 
W języku to, co “prawe”, jest dobre i słuszne. Po “lewej” stronie jest lewizna i wstawanie lewą nogą
 
Jak pokazywać autentyczne bohaterki w komunikacji marki? O zmianie, która stoi tuż za rogiem
 

Seks w wielkim mieście – reaktywacja

 
Południe z Animuszem: wokół książki „Bezecnik gramatyki polskiej”
 
Roman Soroczyński przeprowadził wywiad z Jackiem Wasilewskim
 
O budowaniu relacji z konsumentami, storytellingu i wyzwaniach dla marek. Wywiad z dr. hab Jackiem Wasilewskim
 
O gramatyce bez nadęcia
 
Wielka draka o „Murzynka Bambo”
 
Wasilewski: mając lody Ekipy, stajemy się wybrańcami
 
Rezygnacja z depilacji, czyli nowy trend wśród kobiet. “Nagle miałam olśnienie, że ja nie muszę tego robić”
 
Dlaczego „Gambit królowej” to serial obowiązkowy dla praktyka marketingu? Symbol Roku. Narracja Roku
 
Gdy ktoś cię łapie za kostkę, mówisz “dość”. A gdy za krocze, krzyczysz “wypierdalaj!”. To język przypartego do muru
 
Prof. Wasilewski: Świat Cyberpunka 2077 fantastycznie wpisuje się w dzisiejsze lęki
 
Napad na Polskę. Potrzebny nowy cud nad Wisłą
 
 „Klient nie powinien czuć się łakomczuchem”. Świeżaki, Słodziaki czy Fajniaki to alibi
 
Od harcerzyka po kaznodzieję


Jacek Wasilewski: Jak plotki stały się groźne
Wybory robią z nas wszystkich kiboli
dr wasilewski: jest przesilenie wśród młodych. zauważyli, że są w ciemnej dziurze
 
Polen kiest voor kop in kas
 
Minister Sasin jako mąż w bajce o złotej rybce
Radio Nowy Świat na start miało 450 tys. słuchaczy. “Jak Trójka sprzed lat, może pozyskać jej słuchaczy – trudniej o nowych”
Kaczyński zapowiada repolonizację mediów. Ekspert: orwellowska żonglerka słowami. “Chodzi o kontrolę”
Prezydent patrzył nam prosto w oczy, kiedy nas szturchali. A potem dostaliśmy flagą Polski po głowie
Czy emocjonalność Hołowni to jego sposób na politykę?
 
Język może nieść śmierć. „Ideologia LGBT” i siedem znaków
 
Jak koronawirus wpływa na polskie dziennikarstwo?
 
Candy Girl
“Baśnie wolnego rynku”, czyli analiza zjawisk społecznych
 Jakie trendy zdominują świat marketingu w 2020 roku?
Nowa świecka tradycja. Dlaczego w Święta oglądamy „Znachora” i „Szklaną pułapkę”?
Historie, które budują wizerunek i sprzedają – co trzeba wiedzieć o storytellingu?
Jak nadążać za zmianami w branży marketingowej?
Spotkania rzeczników prasowych w Warszawie
Dwa „srebra” dla magazynów ABB: „Dzisiaj” i „Flesz”!
Wasilewski: Andrzej Duda stara się być bohaterem jak z bajki (Opinia)
Kłamstwa, manipulacje, fałszywy kontekst. Różne typy fake newsów i jak się przed nimi ustrzec wyjaśnia ekspert Jacek Wasilewski
Historie, które budują wizerunek i sprzedają – co trzeba wiedzieć o storytellingu?
Najlepsze przemówienie w historii Polski. Wygłosił je Jan Paweł II
 SYRENKA TATTOOs: Personal Interpretations of Warsaw’s Symbol
Wycinka drzew. Polska sosna: silna czy rozdarta? (WYWIAD)
WIADOMOŚCI PO DOBREJ ZMIANIE (Agata Kostrzewa, Jacek Wasilewski)
Logo to amulet. Ale po co je tworzymy? (WYWIAD)
RENIFER i popkultura (AGATA KOSTRzewa i jacek Wasilewski)
Imperium kontratakuje – wywiad w Gazecie Wyborczej 
Specjalista od retoryki o agresywnym języku polityki
 
Co wspólnego ma debata z serialem, a Bronisław Komorowski z Lukiem Skywalkerem?
Komorowski był jak pumeks
Dr Jacek Wasilewski o orędziu Andrzeja Dudy: prężniej, mocniej i z większym przytupem

 
Jak tworzy nas logo
Wasilewski: Polska opowiedziana