Różne artykuły medialne

Gdzie ci mężczyźni w świecie kobiet? Narracje filmowe i reklamowe i co z tego wynika dla marek Język równościowy a wizerunek firmy. Jak mówić o równości płci?  Hannah Arendt i proszek do prania. O filozofach i filozofkach w zderzeniu z przedmiotami codziennego użytku. Z Jackiem Wasilewskim o pułapkach językowych oraz o poprawnych formach adresatywnych Język urzędników…

Misja do wypełnienia

Opowieść o marce Uspójniamy elementy pozycjonowania. Pomagamy markom mieć jasne, spójne wartości. Pomagamy odnaleźć odpowiedni język dla marki lub zdiagnozować,  jaki to powinien być język.   Opowieść o produkcie, usłudze, wydarzeniu  Diagnozujemy, czy produkt spójnie opowiada o relacji z konsumentem i odgrywa właściwą rolę wobec konsumenta w opowieści reklamowej.   Opowieść człowieka – gdy mamy…